2012. május 18., péntek

Első lépések...

Sziasztok!

Elgondolkodtam és átbeszéltem a párommal ezt a mozgás dolgot. A véleménye ugyan az, mint ami nekem volt, csak kicsit árnyaltabban fogalmazta meg... a Lustaságom mindig két vállra fektet! Igen! Bizony! Ám ő valahogy úgy fogalmazott, hogy folyton szétaprózom magam, egy kicsit belekapok ebbe, egy kicsit abba, már csak a leveleimet nézem meg a gmail-en, megnézem a statisztikámat a Bloggeren, s mire észbe kapok, már vagy teljesen elment mindentől a kedvem, vagy elfáradtam, esetleg már késő van. Igaza van. Általában abból áll a délutánom, miután 18 órakor bezárunk és haza megyünk, hogy benyomom a számítógépet, felcsatlakozom a világhálóra és szörfölgetek, mikor is estére beterveztem egy hajmosást vagy egy kiadós edzést. Akár fitt labdával akár Czanik Balázs társaságában capoeirázva. Este kilenc órakor pedig már egyikhez sem fűlik a fogam. Igen, tessék, ez vagyok én, felvállalom a világ előtt. 
-Na de akkor mégis mit tegyek? - szegeztem neki életem férfijának a nagy kérdést.
És az egyszerű, velős, férfias válasz...
-Ne aprózd szét magad.

Pff... könnyű azt mondani. Ikrek vagyok! Ha valaki nem volna annyira jártas az asztrológiai jegyekben, neki elárulom, hogy a Halak után a legszétszórtabb, legfelületesebb és legkapkodósabb jegy a tizenkét ház közül. Tehát... vannak olyan dolgok, amiken az ember, ha vért izzad sem tud változtatni, inkább elfogadj, s akinek van esze, az segítséget kér...

-Akkor viszont a segítségedet szeretném kérni, hogy ne lustuljak el, és véghez tudjam vinni az életmódváltást. 

Azért is kértem meg őt, és nem valamelyik szülőmet, mert Zsolti annyira aprólékos és türelmes, hogy képes végigasszisztálni azt a pár hónapot, amíg átállok (no nem a sötét oldalra!) Másfelől pedig... a szüleim túl elfoglaltak, és egyik sem a fitnesz bajnokok közül való. Anyámtól maximum az étkezésben tudok segítséget kérni, apámtól meg motivációs tréninget kaphatok bele értve a "ne koplalj, mert úgy fogsz kinézni kifutón botladozó anorexiás modellek!" egészen a "van még két szelet sütemény a számodra a hűtőben"-ig. 

De Zsolti jó tréner lesz... meg fogja követelni a teljesítményt... pláne, hogy meghagyom neki, hogy akár mennyire is nyavalygok és anyázok, kérje csak számon rajtam, hogy edzettem-e. Menni fog! Van motivációm, van segítségem... na már csak az akaraterőmet kell edzenem! No és a testemet.
Oké, lehet, hogy mégiscsak a futásnál kellene döntenem. Ki kell használni, hogy lakótelepen, zöldövezetben élek, és van egy faca futócipőm is!

Ami pedig az étel és mozgásnaplót illeti... el is kezdem a tegnapi nappal...

Fogyasztás:

-reggelire tejeskávé barna cukorral
-1 roszogós zöld alma a virágboltban
-1 túró rudi (papa hozta)
-másfél literes mentes ásványvíz
-ebédre spenót főzelék tükörtojással és három lájtosan megkent túrós palacsinta :-)
-délután uzsonnára még egy zöld alma
-ceylon tea tejszínnel és cukorral
-vacsorára a párom által készített káposztás tészta borssal
-egy adag bonbon meggyes Cartedor jégkrém (imádom!!!)
-1 liternyi Piroska málnaszörp

Testmozgás:

-Lépcsőzés a virágboltban vázaürítés/mosás/töltés
-CC kocsi és vasrács emelgetése nyitáskor és záráskor (tegyük hozzá, hogy nem nőnek való meló!)
-20 perc adrenalin, sikongatás, izomrángás, küzdelem láb és fazongyanta közben
-lépcsőzés a negyedik emeletre (nem önszántunkból... a lift kimaradt háztervezés közben)
-20 perc lécsőház takarítás
-10 perc intenzív tusoló tálca és panel sikálás ecettel
-5 perc WC tisztítás
-3 perc tükörpucolás
-1 orgazmus vacsora előtt de a jégrém után
-2 orgazmus vacsora után
-45 perc intenzív szeretkezés, úgy, hogy csak én voltam felül...
(nem hiszem, hogy totálisan ledolgoztam volna az aznapi fogyasztásom... de legalább végre szexeltem egy nagyot... :-))   

Ma nem érzek izomlázat, viszont mosolyogva ébredtem. A szüleim ma este érkeznek haza Dobogókőről. Igazából mindent megtettem amire kértek... vezettem az üzletet, egész szép eredménnyel, és kitakarítottuk a lakást és a közös helyiségeket. 

Lehet, hogy nem futottam tegnap, nem piláteszeztem de még felüléseket sem csináltam, mégis, a tegnapi 68.5 kg helyett, csak 67.7-et mutatott a mérleg. Azért el kell ismerni... a jó szex is része lehet az edzésprogramnak. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...