2012. május 26., szombat

Furcsa egészségi állapot

Van olyan, amikor eljutok addig a pontig, hogy elég... nem, nem az életemmel kapcsolatban. Azzal teljesen meg vagyok elégedve, köszönöm. 
 Sokkal inkább arról beszélek, amikor napokon, néha heteken keresztül hallgatom mások problémáit (nem veszik észre, hogy nem vagyok mindenre kíváncsi, azon kívül, hogy cellofánba vagy színes papírral kérik a csokrot), s egy idő után úgy érzem, hogy megteltem. Onnantól kezdve kezdek agresszívvé válni, fáradékony leszek, harapok, nagyobb az alvás igényem... hasonlók.
  Most is ezt élem. Munka után nem is lesz más vágyam, mint hazamenni, készíteni egy teát, vagy valamilyen szörpöt, leülni a számítógép elé, írni tovább a regényem, és kizárni a külvilágot. Ilyenkor magamnak való vagyok. Alapban szeretem a nagy társaságokat... de ilyenkor... tudom, hogy nem vagyok valami jó társaság.
 Most lesz időm összeszedni magam, itt a pünkösdi hosszú hétvége. Addig alkotok, vagyis meditálok egy kicsit. Vasárnap Vasvilla kerékpár túra, remélem bírni fogom, ugyanis már vagy egy hete erős szédülés kísér napról napra. Sok folyadékot iszom, ki is alszom magam, eszem eleget, és mégis. Szédülök, émelygek, sokat alszom, ingerült vagyok, még az éles, hangos zajok is zavarnak. Remélem valóban csak a mások "szemete" pucolódik ki belőlem ilyen módon. Azt hiszem másra még nem volnék felkészülve, bár az esély rá is megvan... (ez csak két hét múlva derül ki.) A biztonság kedvéért az interneten utána néztem, hogy mik a várandósság első tünetei, de elképzelhető, hogy kizárhatom a dolgot, mert csak a szédülést, a fáradékonyságot és az agressziót produkálom... és azt igazság szerint bármi okozhatja. Csak émelygek, semmi más... ki nem jön belőlem semmi. 
 A családom már erőszakoskodik, hogy menjek el a háziorvosunkhoz és kérjem ki a véleményét. Még az is lehet, hogy valami hiányzik a szervezetemből, egy teljes vérkép nem árt, legalább az ember leellenőrzi magát. 
 Jövő héten el is megyek hozzá.
 Kedden könyvklubbot tartunk Erikával. Szépen haladok, de miután átolvassuk, hogy a két találkozó között miként fejlődött a történet, mindig szárnyakat kapok a folytatáshoz... már amúgy is reménykedik, hogy hamarosan már szexelni is fognak a regénybe. Teljesen ráindult az irodai jelenet óta. Remélem eleget tudok tenni a kérésének, és a hétvége folyamán eljutok az erotikus részig :-)
  Szorítsatok érte...

Nagyon szép hétvégét kívánok Nektek!ű

Joyo   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...