2012. július 23., hétfő

Tízmilliószoros nap és konyhakaland

Helló mindenki, egy olyan napon, amit senki sem szeret! Hétfő van! És tudom, hogy tízmilliószoros nap, amikor is nagyon oda kell figyelni gondolatainkra, kijelentésinkre, vágyainkra és kívánságainkra! Ma ugyanis tízmilliószorosra sokszorozódtak a teremtő energiák! Itt az ideje megfogalmazni vágyainkra és mantrázni őket teljes meggyőződéssel, miszerint megérdemeljük és már éljük őket! Hajrá!
 Olyan, mint:
-biztos anyagi háttérrel rendelkezem!
-Boldog házasságban élek!
-Egészséges vagyok, a párom és a gyermekeim is azok!
-Jó fizetésű, biztos munkahelye van a páromnak és nekem is.
-Olyan munkát végzünk,  amit szeretünk csinálni.
-Van egy gyönyörű lakásunk, amit minden, a kényelmünket, szórakozásunkat és egészségünket biztosító módon berendeztünk!

... és így tovább! ^^

Na jó, kicsit azért a tegnapi napról is szeretnék mesélni, azon kívül, hogy elmerülnék a fejem búbjáig az ezotériában :-)
 Tegnap ugyebár Vasárnap lévén főztünk. Az a bizonyos "tökéletes sült krumpli" és csilis bab volt terítéken. Na már most... az bebizonyosodott, hogy van még mit tanulnunk a konyhában. Zsoltinak és nekem is :-)
 Ha valaki a videó után kedvet kapott, hogy szintén kipróbálja Jamie receptjét... saját káromon megtanulva megosztanám veletek, hogy baromi kevés zsiradékra van szükség a sütéshez! Én sajnos eléggé nyakon öntöttem olíva olajjal... az eredmény... kapott egy szárazabb kérget, az alja és a belseje pedig megfőtt! Hmmm... nem lett az a hú de ropogós kéreg rajta, melynek roppanása zene a fülnek! 

Jamie Oliver - Joyo   
1 : 0

Ami a csilis babot illeti... még mindig fogalmunk sincs, hogy meddig kell főzni a babot ahhoz, hogy kellőképpen puha legyen :-) És párom keze "kicsit" megszaladt ami a borsozást illeti, így olyan szinten erős lett, hogy komolyan leizzadtam a 22 fokos lakásban. 
 Semmi gond, mindenből tanulunk! Legközelebb már tudni fogjuk :-)

Terveim között szerepel a specialitásom, a húsos rakott palacsinta, ami melegen és hidegen is finom. Azt még sosem rontottam el :-)

Emellett még mindig rajtam az ünnepi hangulat. Nem tudom el fog-e múlni... Ha van még olyan elvetemült, mint én magam, akkor ajánlom figyelmébe az ünnepi blogot és a facebook oldalt :-)

Ma Erika barátnőm jön hozzám vendégségbe. Elvileg a regényről is folytatunk diskurzust, és reményeim szerint ez a beszélgetés majd átlendít a holtponton. Jó volna. Kívánkozik ki belőlem a történet, de egyszerűen nem talál utat!.... :-( Erikám segíts!!!

Shopie mondott néhány jó ötletet, ezen valóban el ehet indulni, innen köszönöm neki. De a jelenlegi tényállásból kéne tovább billenteni a sztorit... Ígérem, hogy igyekezni fogok :-)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...