2012. szeptember 13., csütörtök

Furcsa álmok kísértenek

Kicsit le vagyok maradva. Mármint az írással. Nos... igen, igen, párszor már írtam, hogy itt a mindenszenteki készülődés. Ilyenkor nem sok időm van gép elé ülni és alkotni... még ha csupán napló bejegyzést is. Most is az ebédszünetemből csenek el néhány percet, hogy pötyögjek. :-)

Két napja furcsa álmok kergetnek. És ennek köszönhetően két napja képtelen vagyok felkelni a rádiós ébresztőórámra. Talán az időjárás.... reggel is sötét van!

Minden esetre első este az esküvőmmel álmodtam. Annyit megtanultam belőle, hogy nem szabad összecsapni, vagy csak úgy átsuhanni rajta, hanem minden egyes percet meg kell élnem az odavezető útból. Pláne aznap, a szertartásokon. Nem kell, hogy azon járjon az eszem mi lesz a következő lépés. Meg kell élni a pillanatot!

A másik álmom valahonnét nagyon tudat alól jött, ugyanis exemmel és a nőjével álmodtam, valamint annak szüleivel. Furcsa volt. Nagyon-nagyon furcsa szituáció. A nő édesanyja meghívott valamiért hozzájuk vacsorára. (Sosem voltam náluk!) Ők is megérkeztek, s szabályszerűen a nő megrémült tőlem. Menekült, mint aki fél attól, hogy a közelemben legyen. Próbált udvarias lenni, mintha nem akarna okot adni arra, hogy nekitámadjak, ami abszolút nem állt szándékomban. Exem is tartott tőlem, de igyekezett normálisan kezelni, bár került. 
Nem tudtam hová tenni az álmot. Néha-néha felbukkannak. Mostanság együtt, nem csupán a volt párom. Azonban valami difi mindig van közöttük. 

Igyekszem a változó időjárás és a fáradtság számlájára írni a dolgot. Nagyon rég óta nem találkoztam már egyikőjükkel sem. És ez így van jól. 
A regényemben egy darabig amúgy sem szerepelnek. Apropó regény...

Azoknak, akik már várják a folytatást, örömmel szólok, hogy itt az ihlet, gépelgetek esténként, ha időm és energiám engedi, s hamarosan érkezik a következő fejezet. Szerintem többen kíváncsiak vagytok rá, hogy mi fog történni Magdával. Bevallom, hogy közöttük én is. ^^ Erikával hosszú órákat ötletelünk, hogy miként tovább, s azt már előre állíthatom, hogy sok kalandban, meglepetésben lesz részetek, s lesz is kit utálni Balázson kívül. 
Kíváncsi leszek a véleményetekre :-)

Szép napot kívánok az eső ellenére is :-)

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...