2012. november 2., péntek

Vége a Mindenszenteknek... jöhet a Karácsony...

Nos... véget ért a pörgős Mindenszentek a virágboltban. Teljesen kipurcantam. Tegnap este már sírni szerettem volna a fáradtságtól... édesanyám meg is tette. Nem panasz... csak amikor az embernek egy hónapon keresztül hétvégéje sincs, mert folyamatosan pakol, díszít, ragaszt, rendez, áraz, szervez... mind agyilag, mind fizikailag teljesen kikészül...

Lényeg a lényeg, ma reggel én is megkaptam a fizetésem, s el is kezdtem tervezni, hogy milyen bevásárló körútra megyek. Nem tékozolva... csak és kizárólag a legfontosabb dolgokban gondolkodom, bár az sem éppen kevés. Egy pár vékonyabb kesztyűre van szükségem, egy normális farmernadrágra, egy téli garbóra, és valami hosszú ujjúra, amit felvehetek alája. Nem ártana, ha vennék téli zoknit is. 
Annyi mindent kiszelektáltam a szekrényemből, mert elvásott, kilyukadt, szétbolyhosodott, hogy muszáj pótolnom. 

A héten veszünk egy normális fekete bőrcsizmát, ez még a fizetésem részét képezi. Remélem találunk valamit, ami tetszik, és egyezik a fizető fél és az én elképzeléseimmel. Tehát harmincezer alatt van, fekete, bőr és legalább térdig ér! Azt hiszem ezek nem akkora kritériumok, hogy két-három cipőboltot megjárva ne találjak... legalábbis remélem. Évek óta szeretnék egy térdcsizmát. Nekem magát a megtestesült dögösséget szimbolizálja... főként, ha fekete és bőr. 

Bevallom... ki vagyok éhezve... mióta Párom odakint dolgozik alkalmazkodnunk kell. És vagy ő fáradt, vagy én... lehet, hogy a vásárlásban élem ki magam? Előfordulhat!
Minden esetre valami ilyesmire vágyom...

Este pedig elmegyünk egy jó kis tripla koncertre a hangár Music Gardenbe :-) Ránk fér a lazítás...

Szép napot kívánok!

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...