2012. december 26., szerda

A karácsonyról...

Sziasztok!


Lezajlott ez a gyönyörű háromnapos családi ünnep. Én a magam részéről nagyon jól éreztem magam. :-) A hangulat nagyon jó volt, és hiába tálalt fel mindenki kiváló ételeket, mégsem zabáltam agyon magam. Csak mértékkel. Bizony, mindent csak mértékkel. Mind a három napon csattogtak a fényképezőgépek... készítettem is egy összeállítást a jó pillanatokból...

Viszont most, hogy vége a Karácsonyi időszaknak és nagyjából kipihente magát, az ember elkezd tervezni.Furcsa. Vajon miért ilyenkor indulnak be a kerekek? Megtervezzük a következő évünket. Nekem is számtalan tervem van. Mint mindenkinek nálam is szerepel a mozgás. Eltökéltem, hogy márpedig ha törik ha szakad, de Májusra párductestű amazonná változtatom magam! ;-) Januárban felszereljük a boxzsákot és kezdődhet az edzés. De azt hiszem alapoznom kell előtte valamivel, hogy a kedvem megmaradjon. Nem mintha az agresszió megszűnt volna bennem teljes, mert bizony nagyon jó érzés lesz esténként kiadni a dühömet. Addig is... jobb ha előszedem a Leg Magic-et... anyám már úgy is piszkált miatta, hogy elvittem a raktárból és már be is pókhálósodott. Muszáj lesz elkezdenem újra tornázni. Tulajdonképpen közel öt hónap alatt, ha végre lelkiismeretesen mozgok, és nincs szándékomban fogyni, csak szálkásítani... lehet látványosabb eredményt elérni? Vélemény?

Ráadásul végre hazahoztam a gyümölcs-zöldség centrifugát.Úgyhogy... elkezdhetjük a vitaminkúrát. Nagyon sok ételt ki kell húznom az étrendemből. Főként a csokoládét. Függő vagyok, de jót sosem tett nekem semmiféle kakaószármazék vagy készítmény... ráadásul ha valakinek van valami függősége, az azt jelenti, hogy lehet befolyásolni. Ezt kiiktatjuk. Talán képes leszek megacélozni magam. Szükség lesz rá. 

Kíváncsi vagyok a tanácsokra és a véleményekre. Amellett, hogy elég sokszor ígértem már azt magamnak, hogy márpedig mozogni fogok.... hmmm....    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...