2013. február 28., csütörtök

Elkészültek a hímzett ajándékok

Sziasztok!

Végre elkészült édesanyám és egyik nagyon jó barátnőm ajándéka. Liliét Hétfőn, édesanyámét félórája fejeztem be :-) Lili már Kedden elpostáztam elsőbbségivel, tegnap meg is kapta, s már jelezte, hogy nagyon tetszett neki. Még várom a fényképet, hogy miként áll neki ;-)

Édesanyám ma este kapja meg születésnapja alkalmából, amint a párom is haza érkezik. Kap még mellé egy angyalos öröknaptárat is, mert az én mandalásomat nagyon szerette volna "elbitorolni" még Januárban :-)

Hétvégén jobban megünnepeljük a nagy eseményt.

És ma este nekilátok nagybátyám ajándékának. Március 19én lesz a szülinapja, addig be kell fejeznem, hogy Ildi még ki tudja belőle szabni a formát és megvarrjuk. Egy kötényt fog kapni... kíváncsi leszek a végeredményre és a reakcióira. Tudom, hogy nem mindenki kedveli a népi hímzésmintákat, de nem muszáj hordania... ;-) A lényeg, hogy neki készült személy szerint :-)

Íme a képek:

Lili sálja:




Anyu kendője:



Vélemények? :-)

Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy Joyo :)!

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. Most új projektbe kezdtem :-) Majd teszek fel róla képet :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...