2013. február 19., kedd

Projekt Nő-nap után...

Sziasztok!

Lilly... én is lebetegedtem. Bár sokáig nem akarom magamnak megengedni ezt a dolgot, mert dolgoznom kellene. Ma egy nap pihenő... holnap már a pult mögé szeretnék állni. Közeleg a tavasz, közeleg a Nő-nap, volna dolog rendesen!

Ma még utolérem magam, mert ágyhoz hála az égnek nem vagyok kötve... értsd: nincs lázam!

Viszont kicsit barangoltam az interneten, így legyűjtöttem a következő, Március 8-a utánra tervezett projektem képeit. Azaz "cipővásárlás folyamatban". Említettem, hogy kinéztem két magas sarkú cipőt és egy szandált...



Mindezt a Deichmann kínálatából. Remélem, hogy Március elején még lesz belőlük :-)
Na most megyek és elbújok az ágyba. Fáj minden porcikám...

2 megjegyzés:

  1. A piros nekem megvan, nagyon-nagyon kényelmes:)! Csak sajnos ha összecsapom a bokám, nem jutok el Kansas-be ;)!

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Ez jó volt :-)

      Nekem is a piros tetszik a legjobban és örülök, hogy kaptam egy pozitív megerősítést, hogy jó az elképzelés. Ráadásul azt hiszem még a bordó ruhámhoz is jó lesz Augusztus végén, amikor is hivatalosak vagyunk sógoromék esküvőjére.
      Ha jobban leszek, hétvégén elmegyek végre felpróbálni őket. Mind a hármat.Csak nehogy annyira beléjük szeressek, hogy nem bírom őket ott hagyni! És pénz nagy valószínűséggel nem lesz nálam. Ha csak nagyon szépen nem pislogok a páromra... csak úgy nőiesen...

      De ez az én projektem. Ezekért én dolgozom meg :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...