2013. március 29., péntek

Már jobban vagyok, tombol bennem a kreativitás :-)

Sziasztok!

Érzem, hogy sokkal jobban vagyok. Ez azon is látszik, hogy újra telis-tele vagyok ötletekkel a hímzések terén! :-)


Nem csupán hajpántot, nyakpántot és csőtoppot álmodtam a fehér tornacipőn, a farmerkabáton és a tunikán kívül, de a boltba szeretnék egyedi kötényeket készíteni ;-)


Bemutatom a mintát...

Innen jött az ötlet. Barátnőm és egyben fogadott nővérem, Ildi keze munkája annak örömére, hogy édesanyámnál alkalmilag dolgozik :-)

Ez pedig az én ötletem:


Vélemény? ;-)

Puszi!

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...