2013. március 1., péntek

Új tervek... vélemény?

Szép jó reggelt Nektek! :-)

Anyunak is nagyon tetszett a kendő :-) Bár kicsit nagynak érezte... semmi gond, Ildi majd rövidíti...

Viszont van néhány tervem, amit megosztok veletek. Íme, ilyen lesz nagybátyám ajándéka, bár ezen még nem lehet olyan jól kivenni...

Majd, ha elkészült, rendesen, fényképezőgéppel megörökítem...

Ezen kívül Ildivel... mint "tanárommal" megosztottam néhány ötletet, hogy miket volna jó megvarrni és kihímezni...






A miniruhák vannak első helyen, mert azok a legkönnyebben elkészíthetőek... *pirul*, elvégre még csupán most tanulom. De ha lesz sikerélményem, mindezen felbuzdulva majd a kaftánoknak-köntösöknek is nekiveselkedünk. És azt még nem is mondtam, hogy hamarosan nekiállunk a kis VW Bogár üléshuzatainak is... :-) Június a határidő... nagyon kíváncsi leszek. Igazi kis magyaros hippy autó lesz.

Van olyan a ruhadarabok között amely elnyerte a tetszéseteket? :-)

Legyen nagyon szép napotok.

Joyo ^^




7 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Nekem nem stílusom ugyan ez a népi hímzéses ruházat, de nagyon ügyes vagy, nagyon! További szép munkákat :) :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Cirnyó! Nagyon szépen köszönöm a dicséretet :-) Ez mindig szárnyakat ad. Tervező funkcióba kapcsoltam :-) Már várom, hogy a saját műveimet is feltegyem. Valahogy a kézimunka megnyugtat. Jó érzéssel tölt el, hogy az írás mellett más maradandót is alkotok. És ha ezzel a családomnak-barátaimnak még örömet is okozok, attól csak újra és újra kinőnek a szárnyaim :-)

    VálaszTörlés
  3. Én így vagyok a horgolással.. csak nagyon kis üzemben :)
    (csak nagyon csendben kérdezem, hogy esetleg ezt a szóellenőrzést nem lehet kivenni?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miket szoktál horgolni?

      Melyik szóellenőrzőre gondolsz? Ami helyesírást nézi?

      Törlés
  4. Arra gondolok, amikor a kommentnél kéri, hogy bizonyítsam, hogy nem vagyok robot. Nem túl népszerű ez a funkció :)
    Ne gondolj nagy dolgokra, horgolok sálat, de számos telefontok is okozott örömet a szeretteimnek, magamnak horgoltam fürdőruhát, hát ilyesmikről beszélek :) a probléma az, hogy elkezdem, nem tetszik, lebontom, szóval nem haladok túl gyorsan :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg fogom nézni, hogy tehetek-e valamit ez ügyben :-)

      Még, hogy nem horgolsz nagy dolgokat! Fürdőruha??!! Nem semmi!!! Én látod hozzá sem tudok szagolni a horgoláshoz. Géppel most tanulok varrni. Sosem késő új dolgokat tanulni...

      Törlés
    2. Én meg a varráshoz nem tudok hozzászagolni :) mindenki tehetséges valamiben :)
      szép hétvégét!! :)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...