2013. május 24., péntek

Készülök a Pilisbe

Sziasztok!

Remélem az időjárás ellenére jó napotok van! A csuda se tudja, hogy mi ütött Természetanyánkba, hogy márciusi időjárást produkál. Mindenesetre azt sugalmazzák az időjósok, hogy Júniustól végre itt a nyár. Amit természetesen nem bánnék, hiszen 15-én itt a VW Találkozó, 21-én pedig a szülinapom. A grill party időpontja még eléggé képlékeny... ugyanis nagyban függ Erika barátnőm munkabeosztásától is. Az volna a legjobb, ha 22-én szabad volna. Akkor közvetlenül a szülinapom utáni napon meg is tarthatnánk a bulit. Már nagyon várom... igazából mind a három eseményt. 

De első körben természetesen a Vasárnap reggelt, amikor is nyakunkba vesszük az országot, és ismét ellátogatunk a Pilisbe. Ezúttal 5 napra. Érdekes lesz. Ilyen sok időt még nem töltöttünk ott. De legalább mindent meg tudunk nézni/mászni/leereszkedni hová szeretnénk :-)

Még össze kell írnom, hogy mit viszek magammal, nehogy valamit itthon felejtsek, mint tavaly! Olyan létfontosságú dolgot, mint például a párnám! Egy éjszakát "bírtam", utána az esztergomi TESCO-ban vettem egy kispárnát. Muszáj volt! 

Célul tűztem ki a Rám-szakadékot, a Ferenczi-sziklát, Dömöst, a Duna túloldalán lévő Szent Mihály-hegyet, a Leány és Legény barlangot és persze a Sárkány gerincet, ami szintén ugyan azon  az oldalon találhatóak :-)

Úgy is ismertek, amint megjövünk írok beszámolót. Én már harmadszor megyek vissza a Pilis hegyei közé, de sosem bírom megunni. Mindig találunk új dolgokat. A környék teljesen megnyugtat, feldob, feltölt... egyszóval valami valóban van OTT. Szerintem nálunk ez olyan, mint a muszlimoknál Mekka. Egyszer minden magyar embernek el kellene oda látogatnia életében. :-) Megéri.

Annak örömére, hogy megyek hegyet mászni, sárban dagonyázni és szabadtéren sütni-főzni... elmentem az új körmösömhöz és géllakkozást csináltattam, hogy rendben legyen a kezem. A munkám miatt így is igénybe van véve, de így legalább kizárom a gyászkeretet, a beszakadást  és a letörést. Nagyon aranyos lett, és egy rám jellemző színt választottam. 

Íme:



Egy-egy fekete cicát kértem a gyűrűs ujjamra. Engem jelképeznek, illetve a nőiesedni vágyó énemet. Mi a véleményetek? Nekem nagyon tetszik :-)

Másik téma... tegnap átadásra került a sál. és igen... nagyon nagy tetszést nyert. Hála az égnek! Eltaláltam a színeket és a mintát is... Hallelúja. Most készül a következő, a zöld. Azon piros-bordó Rózsa minta lesz. 

Ilyen:
 Sajnos a sál már elkelt, de lesz olyan alkotás, amit áruba bocsátok, ha valakinek tetszik... :-) Póló, trikó, sál... stb.

A következő projektem Erika barátnőm ujjatlan, trikó szabású fehér pólója, amire egy Matyó Életfát szeretne narancs-fehér színben. Erre bizony már fel fogom tüntetni a "márkanevet". Mégpedig a tarkójára, ahol a címke szokott lenni.   


Amint valami különleges dolog történik... szólok :-)

Addig is legyetek nagyon jók!

Joyo ^^
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...