2013. május 17., péntek

Nem adom fel!!!! :-)

Szép jó reggelt kívánok drága barátaim/olvasóim!

Azt hiszem ma egy nagyon szép napra ébredtem! Telis-tele vagyok ötletekkel ami a boltot és a hímzést illeti, illetve, hogy a  kettőt miként lehetne összevonni, mint ajándéktárgy készítése-eladása. Erre apám csak annyit mondott: "- Készíts prototípust, és megmondom, hogy jó ötlet-e."

Én pedig, amint befejeztem nagynéném születésnapi ajándékát, már neki is veselkedek, hogy elkészítsek néhány hímzett névnapi köszöntő táblácskát, melyekre úgy gondolok, mint csokor kiegészítőre és egyben ajándékra. Bele lehet kötni a csokrokba, tálakba, rá lehet erősíteni ajándékokra ;-) Remélem sikerülni fog. S amint lesz időm és türelmem, veszek néhány horgolás leckét, mert bizony mondom néktek... nem mondtam le róla. 

Vettem új színeket ;-)

Ezek pedig az ajándék részletei...






 

Egyszóval.... most alkotok-dolgozok-alkotok-dolgozok-alkotok és megint csak dolgozok. Hamarosan a saját lábunkra állunk, költözünk. Jó, ha van olyan dolog, amitől egy kis mellékes pénz befolyik a családi kasszába :-) Amennyiben minden ilyen szépen halad tovább, talán még az esküvő is összejön jövőre :-)

Kicsit más téma... Kedden voltam az  orvosomnál. Úgy néz ki, hogy a nyarán elvégeznek rajtam egy rutin műtétet. Megszabadítanak az alvadt vértömlőmtől, ami elég rossz helyen van. Igaz, hogy tegnap elküldtek a kórházból, és a legszívesebben felpofoztam volna az adminisztrációt vezető ötvenes éveiben járó "hölgyet", de rendbe fogjuk hozni a félreértést. Jobb, ha mindjárt az orvost hívjuk telefonon. Ilyet nem játszunk. Berendel a kórházba, aztán kiderül, hogy nincs ott, és a nő még engem csesz le, hogy miért zargatom ilyen dolgokkal, mint az én nőgyógyászati műtétem? Neeeem! Ilyet nem játszunk! Ha valaki azért megy oda, mert gyógyulni szeretne, legalább legyenek kedvesek!

Szép napot kívánok!

Joyo ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...