2013. június 3., hétfő

Lelki egyensúly...

Olykor elgondolkodom, hogy miért is létezik ilyen intenzíven az életemben az Inga-effektus. Tudjátok, amikor valami nagyon jó történik veled, boldog vagy, úgy érzed, hogy sínen van végre az életed, s biztos, hogy valamit feléd sodor az élet, ami kibillent az lelki egyensúlyból. Nem szabadna szörfölnöm a közösségi oldalon. Na jó, ez azért túlzás, ugyanis nem sűrűn kerülnek fel olyan képek vagy videók, amik borzolják az idegrendszerem. Jobban mondva, itt inkább azon van a hangsúly, hogy még mindig borzolják az idegeimet. Semmi különös nem történt esküszöm. Egyszerűen csak kaptam egy érzelmi K.O.-t.  Igazából semmi közöm hozzá. Már nagyon, de nagyon régen semmi. Akkor mégis miért? Miért van rám hatással? Miért billent meg? Egy kép. Egy egyszerű, tetves képről van szó. ENNYI! A rohadt életbe is! Ismét edzeni fogok az este, hogy kihajtsam magamból a felgyülemlett feszültséget.

Néhány hete már csináltam amolyan "ördögűzést", amikor bokszolás közben káromkodtam, üvöltöztem, taknyam-nyálam egybefolyt úgy sírtam, és közben csak ütöttem és ütöttem, rúgtam a box zsákot. De legalább megkönnyebbültem, és nagyon sok minden felszínre került, amiről már meg is feledkeztem, olyan mélyen elástam. De kint van. 

Ez is kikerül majd....

3 megjegyzés:

  1. "Semmi különös", ami vihart kavar.
    Feldolgozatlan dolog, ennyi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cirnyò! Igen, van még jònéhány fekdolgozatlan problémán, amitől szeretnék megszabadulni. És néha még jòzan ésszel us tudom, hogy elkezdtem visszacùszni a gödörbe. Eltöltök ott egy éjszakàt és csak màsnap kezdek felfelé màszni.

      Törlés
    2. A legjobb kimászni ezekből a gödrökből és betemetni őket végérvényesen! :)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...