2013. augusztus 5., hétfő

Méregteleníteni kell...

Sziasztok!

Lassacskán felfogom, hogy itthon vagyok és véget ért a nyaralás. Ami természetesen nem azt jelenti, hogy a Nyárnak is vége volna, bár erről még meg kell győznöm magamat. :-) Hiszen előttünk van még egy egész hónap, ráadásul kánikulát jósoltak a következő hetekre, amit hétvégenként a strandon ki lehet bírni. Erről győzködtem apámat és Páromat is. Tessék hétvégén elfurikázni a Tómalomra vagy a Fertő-tóra, esetleg a Büki fürdőbe! Élvezzük ki amíg még jó idő van, hiszen hamarosan úgy is nekikezdünk a mindenszenteki munkálatoknak, és akkor az agyunk már kellő képpen kezd ráhangolódni az őszre, a munkára és az egyre hűvösebb nappalokra. 


Én miden esetre úgy érzem, hogy valóban kipihentem magam. Legalábbis egyenlőre ez a helyzet. A következő konkrét pihenésünk Hallottak napja után lesz, amikor egy wellness szállóban kipihenjünk a másfél havi robotot! Olyankor se hétvégénk, se ünnep napunk! Ránk is fér utána...

Ami viszont eszembe jutott, jobban mondva inkább érzem, az az, hogy a testem valamiért kiabál a méregtelenítésért! Érzem a verítéknél, vizeletnél.... méregtelenítésért sír a szervezetem. Sok folyadék, kevés szilárd étel, több gyümölcsre és zöldsége vágyom. De úgy veszem észre a környezetemben, hogy mindezzel nem vagyok egyedül. Édesapám is jelezte, hogy ő sincs vele másként. 

Előre szólok, hogy nem akarok fogyni. Szálkásítok és szeretnék megszabadulni a nemkívánatos méreg és salakanyagoktól. Inkább most kezdem el, hogy jól bírjam a kemény munkát amikor szükséges. Az első lépés, amit ilyenkor megteszek, az a citromos víz fogyasztása. Délelőtt rendszerint megiszom egy másfél literes ásványvizet, amibe belecsavarok két citromot. Lehet, hogy megspékelem egy kis mentával az idén ;-)

A következő lépés, hogy kevesebb édességet eszem, ami már így is fennáll. És persze csökkenteni a szénhidrátot. Így könnyebben emésztek. Kicsit még utána kell néznem a dolgoknak. 

Utálom, amikor nehéznek érzem magam. Bár az is lehet, hogy mindez jelenleg a közelgő ciklusom miatt van... de már azt is várom, hogy ne legyen ilyen dög meleg a szobában, és újra edzeni és bokszolni tudjak. Mert biztos vagyok benne, hogy ha most állnék neki, két perc után összezuhannék a megerőltetéstől.  Ez hasonló ahhoz, hogy a 35-40 fokos szobába ne kezdj el szexelni... mert lehet, hogy rossz vége lesz... ;-)

Még egyszer mondom, hogy a súlyommal semmi bajom. Ráadásul idén fordult elő először, hogy minden szívbaj nélkül végig sétáltam a strandon fürdőruhában, és nem akartam magam rendszerint eltakarni valamivel. 


Szükségem van az aktív időtöltésre. Általában hímzéssel pihenek, ami egyszerre kreatív tevékenység, és valamilyen formában meditáció is a számomra. De azt már megtanultam, hogy ha csak döglök az ágyon, akkor lecsökken az energia szintem és nincs rám jó hatással :-)

Még két hétig kánikula lesz... addig strand. Ezek után tíz fokkal csökken a hőmérséklet, utána már lehet edzeni ;-)

Egyenlőre ennyit jutott eszembe. Megyek hímezni... készülnek a név és szöveg korongok ;-)

Puszi...

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...