2013. október 7., hétfő

Kész a második ajándék is ;-)

Sziasztok!

Azt hiszem a mai napomra nem mondhatom azt, hogy lustálkodással telik :-) Reggel vittem Pitykét az új járművel az autószerelőhöz, aki ma kíséri műszaki vizsgára. A műhelye kívül esik a városon... Természetesen onnan gyalogszerrel indultam munkába, s mivel úgy tippeltem, hogy a Várkerületen lévő kedvenc fonal boltom már 8 órakor nyit, arra vettem az irányt. Mindez természetesen nem kis kitérő volt az eredeti útvonalamhoz képest. Kerülő úttal meg tudtam volna közelíteni a belvárosi virágboltot, de nem... Joyo kedvesnek megint megindult a vezérhangya az agyában: Fonal-fonal-fonal-fonal-fonal....

Azt hiszem korábban már említettem, hogy eléggé túlzásba tudom vinni mindazt, amit élvezek. Így voltam a hímzéssel is. ha nem csinálhattam, már elvonási tüneteim voltak. Minden új és jó dologgal így vagyok. Így voltam a szex-szel is :-D  Amikor megkezdődött az egész folyamat az életemben, napi háromszor is akartam, és volt is, hogy összejött. No persze ehhez egy hasonló libidóval rendelkező személy kellett, aki akkoriban volt is :-)

Így voltam az edzésekkel is a főiskolán. Heti háromszor látogattam a konditermet, másfél-két órás edzéseket terveztem magamnak, s nem egyszer annyira elkapott a gépszíj, hogy majdhogynem csak lefordulni tudtam a egy-egy gépről, ahelyett, hogy lemásztam volna róla. A tornatanárunk hol elismerően vigyorgott az elszántságom miatt. Később azonban, mikor az elszántság megszállottságba csapott át, már külön felügyelt rám... hmmm... ez van :-D

Tudjátok az újdonság varázsa nagyon el tudja bűvölni az embert :-D

Most így vagyok a horgolással. Remegek érte, tele vagyok tervekkel és ötletekkel, ráadásul két karácsonyi ajándékot már kipipálhatok. Kitti barátnőm hajpántját és Erika kézmelegítőjét :-)

Tegnap befejeztem a jobbos ujjatlan kesztyűt is. Íme : 


És most készítem nagynéném ajándékát. Egy ennél kicsit vastagabb, melegebb fonalból hasonló kézmelegítőt, csak vaj színűt :-) Remélem tetszeni fog neki. Díszítésként nem szegélyt kap, hanem két szép gombot varrok majd a csuklórészre. 

A reggeli rohanás eredménye pedig ez a szép sötét rózsaszín fonal gombolyag. Aminek úgy tűnik, hála az FB-nek, már meg is van a gazdája egy pár kétujjas kesztyű képében :-) Abból szülinapi ajándék lesz.

Kíváncsi leszek mit hozok ki belőle :-) A hímzésekről még nem teszek fel képet. Majd, ha készen vannak ;-)

Legyen nagyon szép napotok!

Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :) Én is horgolgatok, most épp van is kettő kesztyűrendelésem is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pipacs! :-) Köszönöm. megnéztem az oldaladat... nagyon tetszik az a mustár színű kesztyű ^^

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...