2013. november 3., vasárnap

Halloween buli

Sziasztok!

Tegnap este meg volt a Halloween buli. Elképesztően jól éreztem magam :-) Sikerült kikapcsolnom az agyamat is... igaz, hogy három nagyvadászt gurítottam le hozzá, de kellő képpen lelazultam.
A jelmezemmel teljesen elégedett voltam, többen meg is nézték. Ki irigykedve, mások elismerően, Párom büszkén... és így tovább :-)
Tavaly így néztem ki...a bőr cuccal csöppet dominásra vettem a figurát :-) Párommal megegyeztünk, hogy a legközelebbi Halloween bulira, ha megint domina leszek, rá teszünk egy szöges nyakörvet és egy pórázt... ^^

De idén így néztem ki....


Elképesztően jó volt! Kár, hogy nem voltunk annyian, mint múlt évben, de kíváncsi leszek az ott készült "hivatalos" képekre is... ;-)

Hosszú idő után először éreztem magam elképesztően dögösnek ebben a szerkóban :-) Majdnem egy hónapig szinte csak munkásruhában járkáltam... most kitettem magamért :-)

Mi a véleményetek? Sikerült?

Puszi...

Joyo ^^

2 megjegyzés:

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...