2014. február 3., hétfő

Életem regényét én írom...

Sziasztok!

Újra a nagy boltban vagyok, így végre tudok a számítógépről pötyögni.

Sok minden történt, de mivel volt néhány bokaütésem és félreértelmezésem  a régi időkben ilyenek kifejtése miatt, így csak annyit mondok, hogy szárnyakat kaptam :-)
Röpködőm. Olyan, mintha a kapott információk valamiféle elektromos feszültséget tartalmaznának, melyek újra megbikázták a motoromat! Nagyon, de nagyon fura. Se nem káröröm, sem nem rossz indulat nincs bennem. Egyszerűen pörög-forog a nagy karma-kerék és nagyon, de nagyon sok minden a helyére kattan. Isteni érzés. Élem az életem, folyamatosan pozitív dolgokat teremtek magam köré. Ha mégis valami negatív bepróbálkozna, áttekerem a látásmódomat és már mindent naposabban látok, a negatív dolgok pedig
elkezdenek eltünedezni körülem :-)

Olykor-olykor van egy-egy villanás szerű érzésem, amolyan megérzés féle, mely azt mutatja, hogy igen is nagyon jó irányba haladok, és minden úgy fog történni, ahogyan láttam és bevillant. Ez olyan érzés, mint amikor teljesen biztos vagy a dolgodban, pedig jóval nagyobb és bonyolultabb szituációkról és célokról van szó, mint, hogy tudom, hogy kávét fog hozni nekem a pincér. 
  Ez olyan, mint amikor előre elolvasod egy színdarab szövegkönyvét, de csak adott részek kerültek hozzád, és ahogy nézed, hallgatod, bevillan egy ismerős mondat, s onnantól kezdve már tudod, hogy egy jó ideig mi fog történni.... Hmmm.... remélem így nagyjából érthető. :-)

Ez jelenleg arról szól, hogy biztos vagyok benne, hogy Páromnak most tavasztól lesz hivatalos munkája kint, össze tudunk költözni ebben az évben, sőt, még azt is tudom, hogy van egy ember, aki óvatosan ugyan, de hamarosan be fog lépni az életembe. Semmit sem fog felforgatni, nem kell ilyenre gondolni, csupán a személye miatt nagyon sok minden a helyére kerül bennem. 

Ráadásul odáig jutottam, hogy fogalmazódik bennem a regény folytatása. Olyan intenzív energiahullámok értek el a hétvégén. Péntektől kezdve....

Ráadásul még az önbizalmam is kicsit normalizálódott hála ezeknek a történéseknek. Folyamatosan figyelek magamra. Csinos ruha, sminkelés, frizura... fel is hívom a fodrászomat.... kérek tőle időpontot. Megnézzük a színmintákat. :-)

Remélem továbbra is csupa-csupa pozitív teremtést oszthatok meg veletek!

Legyen nagyon szép napotok!

Puszi

Joyo ^^ 

2 megjegyzés:

  1. Bejegyzésed pont jókor jött :) köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök :-) Úgy tűnik mostanában jókor időzítek :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...