2014. március 3., hétfő

A meglepetés party néhány képe

Sziasztok!

Úgy néz ki nagyjából már magamhoz tértem. Délre megyek vissza a háziorvosomhoz, hogy megnézzen. Még mindig elég gyenge vagyok és pusztán az öltözésben kifáradok és leizzadok, de azt hiszem mindez "normálisnak" tekinthető egy hétnyi magas láz és folyamatos köhögés után. Ráadásul az antibiotikumtól egyéb problémáim lettek. Általában kerülöm ezt a fajta gyógyszert, sőt minden gyógyszert, ahogyan csak lehet, de meg akartam szabadulni ettől a nyavalyától! Női tájakon akadt némi gond, most abból kúrálom magam. És az arcomon is megjelent néhány piros pötty ami viszket. Most meg kell tisztítanom a szervezetem a sok gyógyszertől. Tud valaki erre valami jó praktikát? Azon kívül, hogy legközelebb ne szedjek ilyen szarokat? Előre is köszönöm a tippeket. :-)

  A meglepetés party kimondottan jól sikerült. Csak egy ember nem tudott megjelenni, ő is betegség miatt. Édesanyám nagyon örült és természetesen nagyon meglepődött. Egymást követték a meglepetések, a díszítés, a vendégek személye és a torta miatt. Többször elérzékenyült és még pityergett is, ami érthető :-) Apa, Párom és én is elégedettek voltunk az eredménnyel. Megérte az egy hónapnyi titkolódzás és szervezés :-) Csak egyszer 50 éves az ember ;-)

 Lassacskán feldolgozza a történteket, visszanézte a nagyapám által készített videót és a fényképeket. Mutatok néhányat.

Hiába van hétfő, Március 3-a van! ;-) Élvezzük a Tavaszt! Legalább süt a Nap!

Puszi:

Joyo ^^  

A terem :-)


 Anyu helye

 
A kétemeletes szív torta :-)

 
Én pedig így néztem ki :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...