2015. január 7., szerda

Új edzésforma

Sziasztok!

Lássatok csodát, ma is itt vagyok és blogolok. Remélem sokáig kitart a lelkesedésem :)

A mai edzésem az irodahelyiség kitakarítása lesz. Szerintem éppen elég, ugyanis bár kicsi a hely, azért vannak olyan zugai, ahová csak térden, négykézláb, hajolgatva lehet elérni, ha alaposan ki szeretném rámolni és takarítani. Egyszóval a kalóriaégetés és a másnapi izomláz szinte már garantált.

  Reggeli gyanánt megettem egy zöldségekkel, főt tojással megpakolt tonhalkrémes bagettet. Nagyjából elég is volt. Délutánra maradt még a tegnap vásárolt dióbélből és gyümölcsökből ( 1 banán, 2 körte, 1 grépfrút). Bár mivel ma plazmázni megyek, valamit kalóriadúsabbat is ennem kellene. Jut is eszembe, be kell vennem a vastablettámat is, hogy minden rendben legyen este. :) Hoztam magammal egy Spar Natur pur céklalevet is. Biztos ami biztos. ;-)

  Tegnaptól kezdve próbálom szokásommá tenni, hogy egy szelet gyömbért elrágcsálok. Sok pozitív hatása van, főként, hogy rendbe hozza az emésztő rendszert, de jelen pillanatban azt kedvelem benne a legjobban, hogy nem fázom utána :-)

A tegnapi napon kiderült, hogy továbbra sincs minden csak úgy, véletlenül. Edzőtársat kerestem. Nos, arra ugyan még senki nem jelentkezett, de ahogy barangoltam a közösségi oldal üzenőfalán, megláttam egy plakátot, amit ugyan már sokszor megosztott a gazdája, de számomra most vált érdekessé. 

Erre felkaptam a fejem, főként, mert korábban már jártam fitbox edzésekre Erika barátnőmmel, még 2012-ben, csak egy idő után abbahagytuk. De visszagondolva, nagyon, de nagyon jót tett az akkori stresszes időszakban. Már felvettem a kapcsolatot a trénerrel. Éppen egyezkedünk és kikérdezem mire számítsak. Remélem megtaláltam az ideális mozgásformát a számomra. ha már egyszer az élet felkínálja a lehetőséget... miért is ne éljek vele?

Puszi!

Joyo

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...