2015. július 13., hétfő

Gyors bejelentkezés, gyors elintézni valók....

Sziasztok!

Itt a 47-ik nap és végre megbeszéltük a próbafotózás, vagy jegyes fotózás időpontját. A mai és holnapi napon megírjuk a fotózás alap forgatókönyvét, ezt kedden este, amikor leülünk a fotósunkkal, még kiegészítjük az Ő javaslatai alapján. Egyenlőre fogalmam sincs, hogy miként kellene csinálnunk. "Hivatalos" fotózáson még sosem voltam. Gyűjtöttem ugyan pár ötletet az internetről, amik példáján sejtem milyen pillanatokat érdemes még a szokványoson kívül lencsevégre kapni. De szükségünk lesz Ákos szaktudására hozzá.

Két nap múlva szüleim elindulnak egy három hétig tartó nyaralásra körbe az országban. Ebben a két napban még néhány dolgot el kellene intéznem, különben megnézhetem magam. A mai napon mindenképpen el szeretnék menni az egyik közeli nagyáruházba, hogy megvegyem azt a fehér magassarkú cipőt, amit már régóta kinéztem magamnak, és ami a fotózáshoz is nagyon jó lesz ;)



Még szerencse, hogy a Párom és köztem lévő 12 centiméter miatt kiélhetem a magassarkú cipők iránti szenvedélyem, még annak ellenére is, hogy kereken 180 centiméterre nőttem :)
Most egyenlőre nem tudok többet írni, napközben még jelentkezem.

Puszi!

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...