2015. július 7., kedd

Már csak 53 nap!!!!

Sziasztok!

Hét hét és férjhez megyek! Egyre szorosabb a határidőm és még mindig van mit elintézni. A naptáramban gyakorlatilag minden hétre jut valami elintéznivaló az esküvővel kapcsolatban. Egyeztetek a szolgáltatókkal, még mindig nem tudom milyen apró sütik lesznek, el tudja-e vállalni Kriszta a tortáinkat, ki lesz az eskető atyánk, mert akit felkértünk, Ő Róma mellé megy tanulni két évre.... szóval van itt még némi össze-visszaság. Tulajdonképpen a legfontosabbak már réges-régen megvannak. Már csak ezek az apróságok, időtöltések.... van még néhány meghívó amit ki kellene osztanunk... talán még időben...  

Tegnap voltam próba sminken. Tulajdonképpen nagyon, de nagyon ritkán sminkelem magam, akkor sem túl erősen. Csupán a kedvezőbb adottságaimat szoktam kiemelni, mint például a szemeim. De amikor a sminkes végzett és én megnéztem magam a tükörben... huh a mindenit! Először nagyon szokatlan volt. Már-már idegen, főleg, mikor két féle képpen sminkelt ki, és megkért, hogy válasszak melyik forma tetszik jobban. Félkésznek tűnt, és rettegtem, hogy talán mellé nyúltam, mert annyi szép menyasszonyi sminket láttam már... De amikor mint a két szememet megcsinálta a kiválasztott fazonban.... nagyon megbarátkoztam a dologgal. Főleg miután már el tudtam mellé képzelni a hajamat és a ruhát is. 


Tulajdonképpen életemben először és talán utoljára leszek ilyen erősen kisminkelve.... Nagyon kíváncsi leszek, hogy az összkép hogyan fog mutatni....

Még ki kell tisztítani a ruhát, megfelelő melltartót vásárolni, rám igazítani a mídert, össze próbálni a cipővel és az ékszerekkel. Még a lányok ruhái is készülnek. Van munka bőven.... Ülésrendet augusztusban sakkozzuk ki. Az sem lesz egy séta galopp.... Megbeszélés a vőféllyel, a zenésszel, az eskető pappal. Étteremben újra egyeztetni. Szüleimmel a virágokat átbeszélni.... elmenni kicsit pihenni előtte. És túlélni a lánybúcsút, mert konkrétan államtitokká vált a számomra. Semmit sem tudok, csak azt, hogy kb kik lesznek ott....

Ezen kívül lejárt a négy hónap, most már kezdhetem az edzést is. Ma már elkezdhetek lazán az edzést. Páromnak este úgy is dolga van. Úgyhogy kicsit átrendezem a szobát, szabaddá teszem a zsák körüli helyet és vissza szoktató bokszba kezdek. Valamit csinálnom kell!!!! 53 nap van hátra!!!!!!

Puszi

Joyo ^^

3 megjegyzés:

  1. Joyo nekem sokkal jobban tetszik az a sminked ami a jegyes fotozasra keszult. Silvermoon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az saját kezűleg volt elkészítve. A legvégén, a Nagy Napon már megint másabb volt a dolog. De az összkép jó volt :)

      Törlés
  2. Akkor oke. De ezek szerint te jobban sminkelsz mint a kozmetikus....:-D silvermoon

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...