2017. április 6., csütörtök

Áldás!

Sziasztok!

  Ennyi idő távlatából, hogy nem írtam, nyugodt szívvel állíthatom, hogy lezárult egy ciklus az életemben, s új irányba fordultunk. Igen-igen többesszám. Férjem is új életszemléletet állított fel magának, s azóta minden sokkal szebb  és jobb az életünkben. 
  Könnyedebbek vagyunk, mosolygósabbak, jobban vesszük az elénk kerülő próbákat és tanításokat is. A céljaink egyre közelebb és közelebb kerülnek hozzánk. Állandóan új lehetőségek kínálkoznak, amiket felismerünk és élünk is velük. Állíthatom, hogy boldog vagyok és elégedett. 
  Olyan, mintha az utóbbi időben gonosz kötelékekből szabadulhattam meg. Igen, ez a legjobb kifejezés: felszabadultam! Szabad vagyok!
  Mind a ketten hatalmas terheket pakoltunk le magunkról, és szabadon élvezhetjük egymás társaságát, hiszen minden kötelezettség nélkül, minden korábbi szerződés vagy karmikus tartozástól mentesen, szabad akartunkból választottuk egymást erre az életre. És erre végre valahára megkaptam a megerősítést. Egymás mellett van a helyünk. Egymást kaptunk ajándékba erre az életre. A hatalmas vállalások és karmikus munkák után járó felüdülésként, áldásos segítőként, támogatóként, jutalomként :)

  És ez felemelő érzés! :)

Áldás Nektek!

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...